piątek, 21 lutego 2014

Foto Inspiracja




Zauroczona tym delikatnym, jednak silnym i odważnym kwiatuszkiem, widocznym na pieknym zdjęciu wykonanym przez MrÓ ...









... uszyłam naszyjnik. Naszyjnik miał otrzymać  imię na cześć tej dzielnej, wiosennej rośliny: "Śnieżnik", jednak JuJu, zajmująca się również szyciem cacek z sutaszu i będąca skarbnicą wiedzy na temat najsłynniejszej na świecie biżuterii skojarzyła go z  La Pelegriną, o której przeczytać można tutaj . Pozwoliłam więc sobie, dosyć zarozumiale,  na przemianowanie naszyjnika, na Il Pelegrini :)

Po naszyjniku przyszedł czas na kolczyki i bransoletę.











































































Więcej biżuterii inspirowanej tym zdjęciem znajdziecie w Kreatywnym Kufrze

Zapraszam :)




3 komentarze:

  1. this piece is strong and elegant looking!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękną biżuterię tworzysz :)

    Zapraszam Cię serdecznie na mój blog z moim rękodziełem : decoupage, poduszki, ozdoby i dekoracje
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów
    już niedługo candy u mnie .
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń